דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים להשוואת מחיר ביטוח רכב ודירה 

מאת    [ 10/11/2012 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 1403 פעמים ]

קשה מדי עם ההוצאות? הכול יקר? איך תוכלו לחסוך? כולם חיים את היום יום עם ההתייקרות סביב, אבל עדיין אפשרי לצמצם מעט, בטח ובטח כשמדובר בנושא ביטוח, מספר בדיקות ותוכלו לצמצם עלויות במאות שקלים.

טוב שיש לנו רכב פרטי, זה חוסך זמן, מקל על החיים ומאפשר ניידות ללא כל תלות, אבל... מה לעשות שלך מתלווים הוצאות שנתיות לא מבוטלות כלל? אם זה טיפולים תקופתיים, דלק, תיקונים וההוצאה הגדולה ביותר שהיא התשלום עבור ביטוח הרכב, ביטוח צד ג', מקיף או ביטוח חובה לרכב, חיוב קבוע שאנחנו לא אוהבים לראות בכרטיס האשראי.


חברת הביטוח יצרה אתכם קשר? מעוניינים לבטח את הרכוש? מוזמנים להתרשם איך למצוא ביטוח חובה ומקיף ועל אילו פרטים יש להקפיד כאשר מתעניינים בתחום של ביטוח חובה.

בדיקה חוסכת כסף- יש סעיפים רבים בפוליסה שיוזילו באופן משמעותי את הביטוח באופן משמעותי: אין צורך להשתמש ברכב בשבתות? אתם נהגים יחידים? מעל לגיל 40? אתם נהגים ותיקים ללא עבר של תאונות? זה יחסוך לכם. פרטים כביכול שוליים יוכלו לחסוך כמה מאות שקלים.

פוליסה-מחיר- בקשו מספר הצעות על מנת לקבל פרספקטיבה. הפערים יכולים לנוע ולהגיע גם ל-500 שקלים. פרטי חשוב מאוד שאתם צריכים להבין הוא מה כיסוי הפוליסה: ביטוח גרירה? רכב חלופי? לכל סעיף יש מחיר ויש לבדוק שתקבלו את הביטוח הטוב ביותר.

אז היכן כדאי לעשות את הביטוח? כל הממצאים מוכיחים שכחמישים אחוז מבטחים את עצמם אצל סוכן פרטי. ומה הם היתרונות? היחס הינו אישי והמענה מהיר. אך החיסרון הוא: זה עולה קצת יותר. אם אתם חפצים לעשות ביטוח אצל סוכן , תוודאו שהוא מורשה, מקצועי ומנוסה.

מבטחים בדרך ישירה- תוכלו לבטח את עצמכם בביטוח חובה לרכב פרטי. ישירות בחברה ידועה ומוכרת. לרוב המחיר מוזל יותר אבל החיסרון: השירות טוב פחות וגם אם ברגע האמת תזדקקו לעזרה, ככל הנראה הטיפול בכם יהיה די איטי. בכל מקרה, לא לשכוח לקרוא את ההערות הקטנות ולהבין בוודאות שבחרתם בחברה מוכרת וטובה.

ניהול נכון ובטוח- חובה לנהל את כל הביטוחים בחברת ביטוח אחת, אם מול החברה או מול הסוכן הפרטי, אם זה ביטוח לבית או ביטוח חיים. אם תצטרכו לתבוע את חב' הביטוח, יהיה לכם הכי קל להתנהל מול גורם אחד מאשר כמה. וחשוב מכל, זה גם יחסוך לכם כסף. זכרו: אל תחכו לרגע האחרון התחילו בבדיקת המחירים עשרה ימים לפני- שבודקים חוסכים!.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב